Saturday, March 7, 2015

Saya kini si penjual roti!!

Buat roti memang kena sabar...nak menguli bagi betul-betul elastik, tunggu doh naik sebelum dibakar semuanya mengambil masa...tapi kalau tengok hasilnya..memang rasa nikmat sgt...

Saya pergi hadiri kelas meroti...ilmu yang dapat memang berharga sangat!!Teknik dan tips meroti tu penting untuk memastikan roti homemade jadi "roti macam kat kedai" tu kata ayah saya masa mula-mula saya bawa balik roti ke kampung...seronok sangat la kan..hehehe

Roti tengah meletup sekarang tentunya roti sarang lebah dengan sos butterscoth yang enak!!

Nak tempah?? Boleh insyaallah...kami boleh buat utk doorgift..pack kecil-kecil...idea baru, tak nak bagi kek bagi roti pula kn...

















Untuk tempahan sms 019 9284773 (asmah)

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 dhousechocolate | by TNB